Zasady współpracy

Ogólne zasady współpracy.

  1. Wyceny podawane przez pracowników Agencji są cenami netto (chyba, że w ofercie napisano inaczej), ceny zawierają przygotowanie projektu (chyba, że w ofercie napisano inaczej).
  2. Wszelkie wyceny podawane są drogą mailową. Ich ważność wynosi 30 dni.
  3. W przypadku, kiedy Klient zrezygnuje ze złożonego zamówienia przed jego pełnym wykonaniem zostanie obciążony kosztami, jakie Agencja poniosła na jego dotychczasową realizację - w szczególności dotyczy to czasu poświęconego na przygotowanie projektu.
  4. Klient ma prawo do jednej bezpłatnej zmiany materiałów jakie podesłał, wszelkie kolejne zmiany będą płatne wg. czasu poświęconego na poprawianie projektu.
  5. Klient ma 5 dni roboczych liczonych od przesłania przez Agencję projektu na jego akceptację. Jeśli Klient nie skontaktuje się w tym czasie jest to równoznaczne z rezygnacją z zamówienia i naliczeniem opłat wg. pkt 3.
  6. Cena wykonania projektu nie jest równoznaczna z zakupem majątkowych praw autorskich, stanowi natomiast koszt zaangażowania specjalistycznej wiedzy, sprzętu i oprogramowania. Co za tym idzie Agencja nie udostępnia plików źródłowych projektów chyba że taka jest natura projektu (np. projekt logo). Aby Klient otrzymał plik źródłowy konieczne jest zawarcie odrębnej umowy o przeniesienie majątkowych praw autorskich do danego projektu lub projektów.

Zasady akceptacji projektów.

  1. Kolory wyświetlane na monitorze mogą różnić się od barw rzeczywistych - wynika to ze specyfiki wyświetlania obrazów na monitorze. Klient musi zdawać sobie sprawę z różnic kolorystyczych jakie mogą wystąpić w druku tej samej pracy na różnych maszynach i różną techniką (druk cyfrowy, offsetowy).
  2. Do każdego zamówienia, w którym wymagane jest opracowanie projektu graficznego niezbędne jest dostarczenie materiałów i informacji przez Klienta (np. zdjęcia produktów, treść, logo)
  3. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy zaistniałe w projekcie/tekstach/materiałach przesłanych przez Klienta.
  4. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta - po zaakceptowaniu projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian.
  5. Akceptacja projektu odbywa się tylko w formie pisemnej (np. mail z taką informacją)
  6. Agencja nie ingeruje w projekty podesłane przez zamawiających.

Płatności.

  1. Dokonywanie płatności jest możliwe w następujący sposób: 
    - płatność gotówką przy odbiorze lub przedpłata na konto (wymagana przy pierwszych 3 zamówieniach)
    - przelew na konto z odroczonym terminem płatności (7 lub 14 dni) - opcja dla stałych kontrahentów (najwcześniej po trzeciej realizacji).
  2. Zaliczki - przy niektórych zamówieniach pobierana jest zaliczka w wysokości 50% wartości zamówienia, która zostaje odjęta od ostatecznej kwoty zlecenia.

Postanowienia końcowe.

  1. Złożenie zamówienia w Agencji oznacza akceptację powyższych zasad współpracy.
  2. Agencja zastrzega sobie prawo zmiany zasad współpracy.

 

Kliencie! Szanujemy Cię, dlatego Ty szanuj nas - chcesz się dowiedzieć dlaczego musisz zaakceptować zasady współpracy? Czytaj tutaj.


Polecamy nasz sklep z klimatyzatoram LG, Vivax, Sinclair i innymi urządzeniami klimatyzacyjnymi: shopklima.pl - klimatyzacja Tychy. Potrzebujesz zamontować lub wykonać serwis klimatyzacji w Tychach? Polecamy klimatyzacja tychy

Ta strona używa plików Cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookie w przeglądarce. Czytaj więcej.

EU Cookie Directive Module Information